Článek

PATŘÍTE MEZI 90% LIDÍ, KTEŘÍ CHTĚJÍ Z PRODEJE SVÉ NEMOVITOSTI ZÍSKAT MAXIMUM? ŘEKNU VÁM, JAK NA TO.

Víte, jak za svůj byt, dům, pozemek či chatu dostat maximální možnou částku?

Znám cestu, díky které lze oslovit velké množství potenciálních zájemců. Ti se často rozhodnou za vysněné bydlení případně i připlatit, aby o danou nemovitost nepřišli. Ano, i v době, kdy jsou nemovitosti snad nejdražší v historii, lze jejich cenu ještě navýšit.

Spolupráce

Pokud spolupracujete s opravdovým profesionálem, na kterého se můžete spolehnout a který má perfektní prezentaci, je to polovina úspěchu.
Když totiž chcete získat větší množství vážných zájemců (a věřte že to právě chcete), musíte vytvořit perfektní nabídku – takovou, která zaujme hned na první pohled a bude fungovat jako magnet na kupující.

Když potom zkombinujete takto připravenou nabídku s vhodně zvolenou marketingovou kampaní, můžete se těšit na řadu vážných zájemců a často právě také na zvýšení ceny prodávané nemovitosti. Pakliže je více potenciálních kupců, tak jsou tři možnosti:

1) Nemovitost se prodá tomu, kdo bude financovat hotově, v tomto případě bude strana prodávající preferovat rychlost prodeje.

2) Prodávající si vybere nového majitele sám podle osobních sympatií.

3) No a nejčastější varianta je, že nemovitost se prodá tomu, kdo za ni nabídne nejvyšší částku.

Prezentace

Protože vím, jak důležitá je prezentace, tak spolupracuji s kolegy, kteří umí společně se mnou nemovitost připravit tak, aby se v očích potenciálních kupujících jednalo o neodolatelnou nabídku. Jsem zastáncem toho, že každý má dělat to, co umí, jen tak může být výsledek dokonalý. Z toho důvodu mám ve svém týmu designéry, profesionálního fotografa a kameramana. U každé nemovitosti je už dnes samozřejmostí i virtuální 3D prohlídka, ve které si zájemci mohu sami „přeměřit“ jednotlivé místnosti a celou nemovitost projít z pohodlí svého domova. Navíc se nestane, že na prohlídku dorazí lidé, kteří si nemovitost „neumí představit“. Přijdou jen ti, kteří mají opravdu vážný zájem a jdou si pouze ověřit stav nemovitosti, prohlídnout lokalitu a zjistit podmínky prodeje.

Po vytvoření perfektní prezentace je největší chybou nechat ji „ležet v šuplíku“, proto další součástí mého týmu je marketingový specialista, který přesně ví, jak novou nemovitost ukázat co největšímu množství lidí (a tím pádem získat více vážných zájemců). Nejde tu jen o realitní servery, ale také o přesné cílení na sociálních sítích a off-line propagaci.

Pokud vás zajímá moje práce, prohlédněte si archiv nemovitostí, které už našly své nové šťastné majitele, a také recenze mých klientů. A pokud chcete zjistit více o mém postupu prodeje nemovitostí, na to je článek přímo zde.

 

S úctou, Petr Ivanko | realitní specialista