Víte, jak za svůj byt, dům, pozemek či chatu dostat maximální možnou částku?
Znám cestu, díky které lze oslovit velké množství potenciálních zájemců. Ti se často rozhodnou za vysněné bydlení případně i připlatit, aby o danou nemovitost nepřišli. Ano, i v době, kdy jsou nemovitosti snad nejdražší v historii, lze jejich cenu ještě navýšit.
Spolupráce
Pokud spolupracujete s opravdovým profesionálem, na kterého se můžete spolehnout a který má perfektní prezentaci, je to polovina úspěchu.
Když totiž chcete získat větší množství vážných zájemců (a věřte že to právě chcete), musíte vytvořit perfektní nabídku – takovou, která zaujme hned na první pohled a bude fungovat jako magnet na kupující.
Když potom zkombinujete takto připravenou nabídku s vhodně zvolenou marketingovou kampaní, můžete se těšit na řadu vážných zájemců a často právě také na zvýšení ceny prodávané nemovitosti. Pakliže je více potenciálních kupců, tak jsou tři možnosti:
1) Nemovitost se prodá tomu, kdo bude financovat hotově, v tomto případě bude strana prodávající preferovat rychlost prodeje.
2) Prodávající si vybere nového majitele sám podle osobních sympatií.
3) No a nejčastější varianta je, že nemovitost se prodá tomu, kdo za ni nabídne nejvyšší částku.
Prezentace
Protože vím, jak důležitá je prezentace, tak spolupracuji s kolegy, kteří umí společně se mnou nemovitost připravit tak, aby se v očích potenciálních kupujících jednalo o neodolatelnou nabídku. Jsem zastáncem toho, že každý má dělat to, co umí, jen tak může být výsledek dokonalý. Z toho důvodu mám ve svém týmu designéry, profesionálního fotografa a kameramana. U každé nemovitosti je už dnes samozřejmostí i virtuální 3D prohlídka, ve které si zájemci mohu sami „přeměřit“ jednotlivé místnosti a celou nemovitost projít z pohodlí svého domova. Navíc se nestane, že na prohlídku dorazí lidé, kteří si nemovitost „neumí představit“. Přijdou jen ti, kteří mají opravdu vážný zájem a jdou si pouze ověřit stav nemovitosti, prohlídnout lokalitu a zjistit podmínky prodeje.
Po vytvoření perfektní prezentace je největší chybou nechat ji „ležet v šuplíku“, proto další součástí mého týmu je marketingový specialista, který přesně ví, jak novou nemovitost ukázat co největšímu množství lidí (a tím pádem získat více vážných zájemců). Nejde tu jen o realitní servery, ale také o přesné cílení na sociálních sítích a off-line propagaci.
Pokud vás zajímá moje práce, prohlédněte si archiv nemovitostí, které už našly své nové šťastné majitele, a také recenze mých klientů. A pokud chcete zjistit více o mém postupu prodeje nemovitostí, na to je článek přímo zde.
S úctou, Petr Ivanko | realitní specialista